Yüreğir Belediye Başkanı Ali Demirçalı’nın Görevden Uzaklaştırıldığı Açıklandı
Son dakika gelişmesi... İçişleri Bakanlığı, Yüreğir Belediye Başkanı Ali Demirçalı'nın "rüşvet verme" suçlamasıyla görevden uzaklaştırıldığını duyurdu. Adana'nın Yüreğir ilçesinde görevini yürüten Demirçalı, sahibi olduğu inşaat şirketinin iskan ve ruhsat işlemleri için Çukurova Belediyesi'nde çalışan bir bürokrata rüşvet vermekle suçlanıyordu. Yargılama süreci sonucunda, Demirçalı'nın 5 yıl 3 ay hapis cezasına çarptırıldığı öğrenildi. Adana 10. Ağır Ceza Mahkemesi'nde "İmarda usulsüzlük", "Rüşvet" ve "Resmi belgede sahtecilik" suçlamalarıyla yürütülen davada, Demirçalı'nın da aralarında bulunduğu 28 sanığın yargılandığı duruşmada 20'den fazla avukatın hazır bulunduğu bildirildi. Mahkeme, Demirçalı'yı yargılama sonucunda toplam 5 yıl 3 ay 10 gün hapis cezasına çarptırdı. Bunun üzerine Demirçalı’nın avukatları, kararı İstinaf…